Witaj na stronie Święta Muzyki w Toruniu!

Strona powstała na potrzeby drugiej edycji Święta Muzyki w Toruniu (21 czerwca 2008 roku, sobota)

Poznaj co to jest Święto Muzyki, dowiedz się więcej o idei, przeczytaj o tym jak wyglądać ma Święto w Toruniu i zobacz na mapie rozmieszczenie w przestrzeni "starówki". Napisz co myślisz o pomyśle. Zgłoś swój punkt muzyczny do koordynatorów, ogłoś się wszystkim, że chcesz zagrać podczas imprezy lub zaoferuj miejsce.

Aktualności:

Echa pierwszej edycji Święta Muzyki w Toruniu

Jeszcze raz podziękowania dla wszystkich, którzy współtworzyli to pierwsze Święto Muzyki w Toruniu. Dzięki setkom osób, które dołożylu swoją cegiełkę do wydarzenia, Toruń był, 21 czerwca, jednym z prawie 400 miast na świecie, w których obchodzono Święto. Podczas samej imprezy w Toruniu wystąpiło ponad 100 (stu!) muzyków.

Zapraszamy do przeżycia jeszcze raz poprzez: zdjęcia, krótkie filmiki oraz informacje, które ukazały się w mediach (w tym m.in. w Teleexpresie).
Jednocześnie zachęcamy do nadsyłania zdjęć i filmików (do 15mb) na nasz adres email: swietomuzyki (małpka) gmail.com. Będą one sukcesywnie umieszczane na stronie.

Zachęcamy do wyrażania opinii, dzielenia się uwagami i komentowania pierwszej edycji Święta Muzyki w Toruniu, tutaj. Każda uwaga, pomysł czy opinia jest dla nas ważna.

W końcu, polecamy międzynarodową stronę "Echa Święta" (http://www.21juin2007.net/), na której znajdują się zdjęcia i filmiki ze Święta Muzyki na całym świecie oraz audycje radiowe, na temat tego wydarzenia, nadesłane przez lokalne rozgłośnie (w tym Radia Sfera o przygotowaniach do toruńskiej edycji).

Do usłyszenia,
Ekipa Święta Muzyki

28 Jun 2007 03:09 autor: maciejczubakmaciejczubak

Komentarze: 1 | kategoria: Administracja / Aktualności wokół Święta Muzyki 2007 [ARCHIWUM]

Aktualny program + mapa

Do Święta Muzyki pozostał dzień. Cały czas zgłaszają się muzycy i miejsca. Aktualny program znajduje się tutaj. Będzie on aktualizowany do południa w czwartek.

Przypominamy, że program nie ma formuły zamkniętej, ale jest jedynie orientacyjnym zarysem tego co będzie działo się w Toruniu jutro, 21 czerwca, w godzinach 17-22.

Dla nie znających topologii Torunia, tutaj znajduje sie mapa centrum miasta z naniesionymi punktami, w których będzie brzmiała muzyka.

Polecamy wydrukować sobie zarówno program jak i mapę, albo spontanicznie poddać się muzyce w jutrzejszy wieczór..

Echa Święta - Toruń częścią światowej akcji

Strona internetowa www.21juin2007.net rozpoczyna swoje działanie!

Wkrótce znajdą się na niej liczne zdjęcia i nagrania wideo wraz z audycjami radiowymi z poszczególnych krajów (w tym audycja Radia Sfera z Torunia!). Echa Święta Muzyki będą rozbrzmiewały 20 czerwca (21h-01h) i 21 czerwca (21h-03h) w Lyonie na placu des Terreaux. Filmy wideo z tych dwóch wieczorów można będzie obejrzeć również na www.21juin2007.net. Więcej o akcji "Echa Święta" tutaj.

Chcesz aby Twoje zdjęcia i filmy były częścią imprezy w Lyonie i widniały na stronie www.21juin2007.net wśród innych, ze wszystkich miast uczestniczących?
Dla osób mających możliwość wysłania zdjęć lub krótkich filmów ze Święta północy, w czwartek (21 czerwca), przygotowaliśmy instrukcję jak to zrobić. Zainteresowanych prosimy o kontakt.

Akcja "Echa Święta" jest przedsięwzięciem międzynarodowym i niezależnym od naszej, toruńskiej akcji dokumentowania naszego Święta Muzyki (poprzednia wiadomośc).

Na oficjalnej, światowej stronie Święta Muzyki dostępny jest również międzynarodowy program oraz galeria plakatów z imprez na całym świecie. Wśdód nich, oczywiście, Toruń!

Nadsyłajcie zdjęcia i filmiki

Zapraszamy wszystkich obecnych Starówce w czwartkowe popołudnie i wieczór, do robienia zdjęc i kręcenia filmików z wydarzenia. Udokumentujmy każde miejsce, w którym brzmiała muzyka. Niech każdy muzyk, który zagrał podczas Święta będzie uwieczniony na zdjęciu lub krótkim filmie.
Zapraszamy amatorów i profesjonalistów.

Zdjęcia i filmy (maksymalny rozmiar = 15 MB) prosimy przesyłać na adres: swietomuzyki (małpka) gmail.com.
Wysyłając zdjęcie lub film zgadzasz się na jego publikację w internecie (zarówno na tej stronie jak i na innych stronach internetowych informujących o Święcie Muzyki).

Nazajutrz po Święcie, zaczniemy publikować materiały na stronie: http://swietomuzyki.wikidot.com

Nie zapomnijcie zabrać ze sobą aparatów fotograficznych!

Ściągnij reportaż: "Święto Muzyki w Toruniu"

Zapraszamy do ściągania reportażu pt. "Święto Muzyki w Toruniu", na temat przygotowań do wydarzenia w naszym mieście. Audycja zawiera rozmowy z osobami zajmującymi się muzyką oraz refleksje zarówno na temat Święta Muzyki jak i muzyki ogólnie.

Nagranie powstało na potrzeby akcji "Echa Święta", która w tym roku będzie miała miejsce w Lyonie. Więcej o "Echach Święta" tutaj.

Reportaż przygotwał Krystian Olszewski (Radio SFERA - rozgłośnia studencka UMK w Toruniu).
Autorowi dziękujemy, a wsystkim życzymy dobrego odbioru.

Ściągnij plik (mp3; 27mb)

Przeczytaj wcześniejsze aktualności

Projekt oficjalnego plakatu pierwszego toruńskiego Święta Muzyki - autor: Mateusz Jagielski
Oficjalne logo Święta Muzyki
Dodaj swoją opinię

Ostatnie posty

Bardzo mi sie podobało http://www.ogloszeniamax.com.pl
(przez Robert (gość) 23 Jun 2009 14:37, wiadomości: 4)
Witajcie, Z przyjemnością informujemy, że koordynację nad Świętem Muzyki 2009 w Toruniu obejmuje b...
(przez maciejczubak 16 Apr 2009 09:10, wiadomości: 1)
Bardzo mi się podobało! Muzyka na ulicach odsłoniła zupełnie nowy klimat miasta. Daleka była od sz...
(przez Anonimowy (193.22.83.x) 06 Jul 2008 21:11, wiadomości: 4)
Świetna impreza :)
(przez Anonimowy (80.51.216.x) 24 Jun 2008 08:13, wiadomości: 3)

Dodaj swoją opinię
Wszystkie opinie

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-Share Alike 2.5 License.