Inormacje dla mediów oraz chętnych propagować ideę
Do mediów:

Idea Święta Muzyki polega na społecznym działaniu organizatorów i koordynatorów jak również na nieodpłatnym uczestnictwie muzyków. Impreza jest również wielkim ruchem danej społeczności na rzecz muzyki. W związku z powyższym, nadrzędnym celem promocyjnym dla nas, koordynatorów Święta, jest dotarcie do wszystkich możliwych mediów (tradycyjnych jak i elektronicznych), o jak najszerszym zasięgu terytorialnym (Toruń, region, kraj) oraz społecznym (uczniowie, studenci, pracujący, emeryci).

W działaniach promocyjnych Święta Muzyki działamy na zasadzie otwartego zaproszenia do wszystkich mediów, w przekonaniu, że włączą się one do budowania pozytywnego i masowego wizerunku tego przedsięwzięcia. Jako osoby z ekipy organzacyjno-koordynującej, otwarci jesteśmy na współpracę redakcyjną i chętnie udzielamy wszelkich dodatkowych informacji odnośnie idei jak i przygotowań do tego wydarzenia. Jednocześnie, wykluczamy możliwość patronatów lub wyłączności na relacjonowanie tego dnia.

Liczymy, że Święto Muzyki, które łączy w społecznym działaniu wolontariuszy, we wspólnym występieniu nie pobierających za to gaży muzyków, a we wspólnym przeżywaniu mieszkańców miasta Torunia i okolic, będzie imprezą obecną we wszystkich mediach.

Wszelkie informacje na temat Święta Muzyki w Toruniu, zawarte na stronie, mogą być publikowane oraz rozpowrzechniane przez media w celach nagłośnienia wydarzenia. Media lub osoby zainteresowane bezpośrednim kontaktem z inicjatorami oraz osobami koordynującymi imprezę lub uzyskaniem większej dawki informacji, prosimy o kontakt.

Lista mediów, które poinformowały już o Święcie Muzyki w Toruniu.

Informacja prasowa dla mediów (.doc | .pdf).

Do osób chcących promować Święto Muzyki na własną rękę:

Informowanie i promocja Święta Muzyki poprzez kanały nieoficjalne, jest równie ważna jak przez media. Oto co możesz zrobić, żeby nagłośnić imptezę:

  • wyślij maila do znajomych i podaj im adres oficjalnej strony: swietomuzyki.wikidot.com
  • umieść link do strony (http://swietomuzyki.wikidot.com) na swojej witrynie
  • poinformuj znajomych w swoim komunikatorze (np. gadu-gadu), na portalu którego jesteś członkiem lub członkinią (np. grono) i w innych miejsach w sieci
  • powiedz rodzinie, znajomym w szkole, na uczelni, w pracy, w kościele oraz na imprezie
  • znasz środowiska muzyczne lub pojedynczych muzyków? daj im znać!
  • możesz umieścić plakat na uczelni, w szkole lub w innym miejscu publicznym? daj nam znać
O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-Share Alike 2.5 License.